Monday, December 4, 2017

Cara Menangkan Permainan Slot Game - KidJamanNow!!

Cara Menangkan Permainan Slot Game 


Artikel kali ini membahas cara  menang dalam permainan slot game. Namun ada beberapa langkah - langkah yang harus kita perhatikan agar dapat kemenangan yang bagus. Di bawah ini kami akan berbagi info tip apa saja yang dapat membuat kita menang dengan mudah.

Tips Dalam Permainan Agen Slot


1. Pilih game yang anda sudah lama main atau tanya beberapa kawan untuk game yang biasa mereka main.

2. Sebelum mulai bermain, ambil 2 atau 3 menit untuk melihat beberape slot games berbeda dan meninjau semua slots yang boleh anda mainkan.

3 Kemungkinan untuk menang di progressive jackpot susah, sebab sebagian kredit anda akan dipakai untuk menaikkan jumlah kemenangan progressive jacktop. Lebih baik main jackpot biasa tetapi jika anda masih ingin progressive jackpot lebih baik anda untuk memain progressive jackpot mengunakan duit kemenagan, jangan mengunakan modal utama anda.

4. Sebelum bermain tetapkan modal anda dan berapa anda hendak menang untuk hari tersebut. Contohnya: Jika anda ingin menang 500 pada hari ini dan anda sudah menang 530. Bet seterusnya anda cukup 30 dan hasilnya jika anda menang ataupun kalah, lebih baik berhenti main dan wd kan hasil kemangan anda.

5. Untuk menang di slot game, kita cukup untuk menambahkan bet kita pada masa yang betul. Pertama, bet untuk setiap line perlu tetap. Kami cadangkan untuk pilih 7 line keatas. Katakan satu line 0.10 jumlah bet adalah 0.70 untuk 7 line. Bila kena satu spin anda perlu naikkan line ke 0.20 – 0.40 untuk 10 spin seterusnyer. Cara ini akan membolehkan kita mengambil kesempatan untuk menang besar bila ade nasib. Balik ke 0.10 satu line selepas 10 spin.

6. Jika anda merasakan telah mendapatkan satu slot besar, anda perlu tukar ke slot yang lain. Jangan tetap di slot yang sama.

Untuk lebih lanjut kunjungi kami di klikbola88, jika anda belum memiliki id segera daftar data - data yang diperlukan untuk membuat ID dengan pelayanan dari customer service professional yang siap selama 24 jam tiap harinya untuk membantu anda.


BBM : DBF1562B
WeChat : klikbola88
Line : klikbola88
Whatsapp : +85515438650

Link Agen Klikbola88


0 comments:

Post a Comment